voor vergroting klik op de foto

donderdag 21 juli 2011

Surprise birthday cake








Hallo allemaal,

Ik ben gisteren de hele middag en avond aan het stoeien geweest met deze pop-up kaart. Hij is voor mijn schoonmoeder die vrijdag 70 jaar wordt.
De kaart stond in de cards only van afgelopen keer, nr 20.
Je kon de tekening downloaden, maar al met al was de beschrijving nog niet zo eenvoudig op te volgen. Daar mijn wiskunde knobbel zich nooit echt heeft ontwikkeld
had ik toch wel enige moeite met het in elkaar zetten van de taart. Maar met trots mag ik zeggen het is me gelukt. In eerste instantie had ik te dik designpapier gebruikt. Maar met het papier van Joy!craft gaat het uitstekend.
Op de voorkant heb ik een gahaakte cupcake genomen van de xenos en de nieuwe
swirlstans van Joy!craft gebruikt. Deze komt per 1 aug in de winkel. Hij gaat super door de trouvaille. De tekststempel is van stampendous. Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden, ben benieuwd.

Groetsels en fijne dag nog, marjolein.

Cardstock: wit.
Dessin: Joy!crafts; Blooming roses.
Die cuts: Joy!crafts; roses.
Stans: Joy!crafts; swirl.
Bloemen.
Nestabilitie: Lacey circles.
Cupcake: xenos.
Tekststempel: stampendous cre202.
3D sticker: zeeman.

4 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Marjolein,
Toch is je "wiskunde knobbel" groot genoeg geweest voor deze SCHITTERENDE kaart waar je schoonmoeder zeker blij mee zal zijn ☺☺☺
Liefs Wilma

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Inderdaad je wiskundknobbel is groot genoeg voor deze prachtige kaart. Hoe krijg je het voor elkaar. Super hoor Marjolein.
groetjes Marja

debby4000 zei

Oh this is fabulous, love the cup cake and pop up cake.
luv
Debby

Anke zei

Wow wat een leuke kaart, echt heel apart met die taart en super leuk.

Groeten Anke