voor vergroting klik op de foto

maandag 18 juli 2011

Seaside




Hallo allemaal,

Van het weekend heb ik een kaartje gemaakt met mijn nieuwe stempelset.
Hij is van crafty secrets en ik heb hem gekocht bij het scrapbookdepot.
Mijn tante uit Egmond vierde haar verjaardag dus ik vond deze stempels wel heel toepasselijk.
Het papier is van Maja design. De zeester en schelp heb ik gestempeld op papier van de action en toen uitgeknipt en verhoogd opgeplakt.
Ik hoop dat we gauw weer eens een zonnetje zien!
Fijne dag iedereen en tot gauw weer.

Groetsels Marjolein.

Cardstock: wit.
Dessin: Maja design, life by the sea; bottle masage, nautic.
Stempel: Crafty secrets; seaside.
Lint, eyelet.
Cat's eye: colonial blue.
Nestabilitie: Labels 14.
Distress inkt: vintage photo. tattered rose, old paper, spiced marmelade, scattered straw, faded jeans.

7 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Marjolein hij is echt gaaf en erg leuk. Prachtige stempelset joh. En leuk gecombineerd.
groetjes Marja

Corine van der Zee zei

Heel mooi kaartje Marjolein, mooi papier en wat een lief stempeltje!

Groetjes Corine

Jopie zei

Erg leuk gedaan met die zeester en schelp wat een goed idee.
groetjes jopie

Liefs Ineke zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Marjolein.

Groetjes van Ineke

debby4000 zei

Oh love your gorgeous card Marjolein.
luv
Debby

Anke zei

Hoi Marjolein, wat een mooi kaartje weer en wat is de stempel leuk!! Hou ook erg van zee en maritiem, blijft een mooi onderwerp.
Liefs Anke

a Seeker of the TRUTH zei

Beautiful blog with many awesome cards. I enjoyed reading your posts and looking at your different cards. Thanks for sharing

Happy crafting
Julie