voor vergroting klik op de foto

woensdag 6 juli 2011

Butterfly





Hallo allemaal,

Gisteren een heel gezellige knutseldag gehad met Mw. Kraaij. De moeder van een goede vriend van ons. En net zo knutselgek als wij. Ik kwam haar tegen op de markt en ze had wat problemen met de big shot. Dus had ik haar uitgenodigd om een dagje te komen knutselen en de big shot te testen. Nou dat probleem hadden we snel getackeld en hebben verder lekker gestempeld, gekleurd en gestanst.
Deze kaart had ik al af. Het is een stans van Tim Holtz. De butterfly 2.
Ik had nog papier liggen waarvan ik niet weet welk merk het is. Er staat niets achterop. Maar ik vond de doorlopende kleuren erg mooi. Die heb ik ook als achtergrond voor de uitgestanste vlinder ( dus niet weggooien ) gebruikt. Alleen heb ik de kleuren omgedraaid zodat het groen tegenover het blauw zit en andersom.
Verder heb ik het niet te uitbundig versierd. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Fijne dag allemaal, groetsels Marjolein.

Cardstock: wit.
Papier (mat): groen, blauw.
Dessin: onbekend.
Stans: Tim Holtz; butterfly 2.
Lint, bloemen, pearls, crystals.
Stempel: Kaisercraft; life sentiment.
Nestabilities: Fleur de lis squares.

4 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Mooie vlinder Marjolein. Blijft een van mijn lievelingsbeestjes. Apart deze van Tim Holz. Ook mooie binnenkant.
groetjes Marja

Corine van der Zee zei

Gave kaart vriendinnetje, mag vast de stans wel een keertje uitproberen hihihihi. Mooi papier en leuke details.

Liefs Corine

manuela zei

wat een mooie vlinder kaart
Ook mooie binnenkant.Mooi papier en leuke details.
groetjes manuela

Liefs Ineke zei

Hoi Marjolein wat heb je dit schitterend gemaakt.

Groetjes van Ineke