voor vergroting klik op de foto

dinsdag 27 april 2010

Spring in the air




Hallo allemaal,
Heerlijk, eindelijk weer tijd gehad om een dagje te knutselen met corine.
Na de verbouwing van de voortuin, die overigens fantastisch is geworden, en mijn verjaardag tussendoor kwam het er even niet van.
Maar vandaag weer lekker bezig geweest bij corine. We hadden nog 3D stickers liggen
en wisten eigenlijk niet goed wat we er mee moesten. Ze zijn te schattig om ze weg te gooien dus dachten we laten we de uitdaging maar aan gaan.
Ik heb ze gebruikt op springkaarten. Voorgevormde kaarten die ik van de markt bij Carla heb. De 3D stickers komen bij de Zeeman vandaan, maar dat is alweer even geleden. Het vogeltje dat op het schommeltje zit kan heen en weer bewegen. Het papier is van october afternoon.
Nou ik hoop dat ik morgen weer even tijd heb voor een volgende kaart want mijn dochter is van plan ze allemaal op koninginnendag te gaan verkopen. Mag ik nog wel hard aan de gang lol.
Fijne avond en de groetsels, Marjolein.

Geen opmerkingen: