voor vergroting klik op de foto

vrijdag 30 april 2010

Piet Piraat






Hallo allemaal,
Vandaag een leuke jongenskaart. Weer met 3D stickers die ik nog had.
Het is wel een stoere vent geworden toch? En zoals jullie kunnen zien op de tweede foto kan ook deze bewegen. Het papier is van My Minds Eye en verder heb ik voor het kruisje van de schat gewoon lint gebruikt. Wat eyelets en glittersteentjes en toen vond ik het wel stoer genoeg voor een jongetje. Binnenin zit nog een bommetje verstopt. Gisteren hebben corine, marja en ik een stempeltechniek geoefend.
Het is de wolvenstempel geworden die ik op de beurs had meegenomen. Het lijkt zo simpel om het met inkt in te kleuren, maar dat valt best nog wel tegen. Één vind ik echt mooi geworden op de andere moet ik nog stevig oefenen want die heeft marja het meeste voor mij gedaan. Ik hoop er gauw een kaart mee te kunnen maken en dan zal ik hem laten zien.
Fijne koniginnedag allemaal, groetsels Marjolein.

Cardstock: Licht bruin.
Dessin: My Minds Eye; spooked skulls, stars, stripes.
Lint, eyelets,strass steentjes.
3D stickers.

Geen opmerkingen: