voor vergroting klik op de foto

woensdag 7 april 2010

Klassieke schoonheid





Wauw... ik vind hem zo mooi geworden! Ik ben helemaal gek op het papier van websters page. Het zijn zulke mooie romantische plaatjes. Dus ik dacht daar moet ik ook iets mee kunnen. En aangezien onze Tante Lida jarig is geweest en zaterdag haar verjaardag viert vond ik het leuk om een mooie klassieke kaart voor haar te maken.
Weet bijna wel zeker dat ze hem mooi vindt. Het jammere aan dit soort papier is alleen dat je maar 1 kaart mee kunt maken. Hopenlijk zie ik hem zaterdag op de beurs in Zeist ook en kan ik hem nog een keer maken.

Groetsels en fijne avond, Marjolein.

Cardstock: wit
Dessin: Websters page; lullaby lane, in due time
Plakparels gold, bloemen, embellishments; vlinder en libelle
Stempels: proficiat en gedichtstempel.

1 opmerking:

Corine van der Zee zei

Hoi Marjolein,
bedankt voor je complimenten op mijn kaartje.
Is wel leuk gelukt toch. Die van jou mag er ook zijn! Tante Lyda is vast erg blij met haar
kaartje en de volgende keer dan maar een tasje...

Groetjes en tot morgen.

Corine