voor vergroting klik op de foto

vrijdag 9 april 2010

Geslaagd!





Deze 2 kaartjes heb ik al eens eerder gemaakt. Maar omdat ik deze dagen weinig tot geen tijd heb om iets te maken en erop te zetten dacht ik, ik doe deze er eens op.
Voor al die schatjes die straks weer geslaagd zijn en hun ouders de nodige kopzorgen
hebben bezorgd. Mijn middelste doet ook eindexamen maar die red het wel.
Morgen ga ik met Corine en Marja naar de Art Specialy in Zeist. Heerlijk snuffelen en natuurlijk leuke stempels kopen. Dus wie weet zet ik mijn buit wel op de blog.
Fijn weekend allemaal en groetsels Marjolein.

Jongen:
Cardstock: donker bruin, blauw
Dessin: Bo Bunny; abbey road
Stempel: Magnolia; edwin, boeken
Lint, veiligheidspeldje groen, mini tag brads
Randpons

Meisje:
Cardstock: Oranje, groen
Dessin: My mind's Eye; spring in bloom
Stempel: Magnolia; Tilda, boeken en tekst proficiat
Pins, brads, mini tag, bloemen
Allebei de stempels zijn ingekleurd met derwent potloden

Geen opmerkingen: