voor vergroting klik op de foto

dinsdag 23 maart 2010

Squeeze till you squeak



Zijn het geen schatjes, deze muizen. Vandaag heerlijk bezig geweest bij Corine.
Ondanks het mooi weer hadden we er zoveel zin in dat we bergen werk hebben verzet.
Ik heb zelfs 3 kaarten af gekregen. Maar daarover morgen meer.
De vorige keer vertelde ik over de kaart die ik ging maken voor mijn vriendin in Canada. Nou die is onderweg en ik zal jullie een sneak peak geven. Hopenlijk doet het pakje er niet al te lang over want zodra zij hem binnen heeft zet ik hem op de site. Voor nu fijne avond en lekker genieten van het mooie weer morgen.

Cardstock: creme
Dessin: Catterbox; fabulous arrows, blooms en vintage.
Stempel: Penny Black; squeeze till i squeak.
knoopjes, lint, bloemen, brad.
Inkt: vintage photo, musterd seed, peeled paint, tattered rose.

Sneak peak van de canadakaart:

Geen opmerkingen: