voor vergroting klik op de foto

woensdag 17 maart 2010

Bijna hetzelfde





Hallo allemaal,
Corine had gisteren van die mooie autokaarten gemaakt bij mij. Ik dacht ik kan ook nog wel wat mannenkaarten gebruiken en heb ze ook gemaakt. Ze zijn net een beetje anders geworden. Ga vandaag aan een kaart voor mijn vriendin in Canada die een nieuwe baan heeft. Ik kan hem alleen pas laten zien als ze hem heeft gekregen anders is de lol eraf. Allemaal weer een fijne dag en groetsels, Marjolein

Papier: Cardstock creme, dessinpapier; Graphic 45, renaissance fair coll;triumphant,
Romantique coll;awakening, Domestic goddess coll;simple as pie, quilting bee,
Times nouveau coll;lollapalooza.
Lint, parels, brad.

2 opmerkingen:

Corine van der Zee zei

Hoi Marjolein,

Ook die van jou zijn erg mooi geworden.En wat een tempo heb je erin.Jammer dat ik die van Petra nog niet kan zien ben wel nieuwsgierig geworden naar al dat moois.

Groetjes Corine

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hoi Marjolein
nou je had al door dat ook ik jou volg natuurlijk,Zaankanters worden niet zo vertegenwoordigd ,althans ik vind ze niet.
Prachtig zijn ze geworden,ik liep even achter bij jullie beiden,staan alweer leuke/mooie nieuwe bij.
keuk Graphics,moest ik ook maar eensgaan doen mannenkaarten,Tja daar denk ik niet zo snel aan.


Toodles sonja