voor vergroting klik op de foto

vrijdag 12 maart 2010

Henry



Deze kaart had ik nog onafgemaakt liggen. Ben vanmiddag maar eens lekker gaan kleuren. Het was toch vreselijk koud buiten. Hij was eigenlijk bedoeld als valentijnskaartje, maar ja, toen was mijn blog nog niet klaar. Ik denk dat je hem ook wel kan sturen aan iemand die je heel lief vindt. Want deze Henry the Mous is wel heel vertederend, toch...

Materiaal:
Papier: Cardstock; bordeauxrood, design; Fancypants Vintage valentine, Ever dear,
I'm yours
Stempel: Whiff of Joy, Henry the mous
Distressinkt; vintage photo, tattered rose
Nestabilities: Labels 3, fancy tags
Martha Stewart pons: Deep edger lattice heart
Strass plakstenen: Make Me roze
Strikje, lint: creme kant, embalishment; hartje

Fijne avond allemaal, groetsels Marjolein

2 opmerkingen:

Raaf zei

Wat een prachtige kaarten maak je toch! Geen wonder dat jouw kaarten bij mij meer dan een jaar op het prikbord hangen ;-)

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Oe ,wat een lieffie zeg,kan toch altijd zo een kaartje
ben al zo lang opzoek naar deze stempel
loving henry geloof ik toch!

Liefs Sonja