voor vergroting klik op de foto

woensdag 24 maart 2010

Kaartje voor Ryanne




Hallo allemaal,
Dit kaartje heb ik gemaakt voor Ryanne, mijn vroegere buurmeisje. Ze is een hele tijd mijn oppaskindje geweest en wordt 16 April alweer 5 jaar.
Het is zo'n schattig prinsesje en met het papier van Imaginisce wordt hij helemaal zoet. Helemaal top voor een meisje van 5, toch?
Nu heb ik nog 1 kaart liggen die in elkaar gezet moet worden. Hopenlijk kom ik daar morgen aan toe. Ik moet toch de hele ochtend thuis blijven want mijn nieuwe wasmachine en droger worden geleverd, yoehoe!
Groetsels en een fijne dag, Marjolein.

Papier: Cardstock; wit Dessin: Imaginisce fairest of them all; enchanted garden, royal procession, be back by midnight.
Stempel: The greeting farm, princess and frog, koetsje en tekststempel.
Bloemen, brads, lint.
Nestabilities: Rond en scalloped rond.

Geen opmerkingen: