voor vergroting klik op de foto

woensdag 2 maart 2011

Boy oh boy



Hallo allemaal,

Na een heerlijk relaxed weekje wintersport weer een kaartje van mij.
Het is er eentje van de lilly of the valley serie boy oh boy.
Ik vond ze zo lief en heb ze meegenomen van de beurs in Haarlemmermeer.
Die was er dit jaar voor het eerst zo in de buurt bij ons, heerlijk.
Lekker ruim opgezet en niet erg druk nog, ze mogen van mij elk jaar weer komen.
Kreathea had ze in het assortiment en heb mezelf er maar op getrakteerd.
Het papier is van kaisercrafts. De tag met de happy birthdaytekst heb ik iets verhoogt. Ik heb de fancy tags van spellbinders gebruikt en de sierrandjes eraf geknipt.
Een hele fijne dag iedereen en bedankt voor het kijken, groetsels Marjolein.

Cardstock: wit, donker bruin, blauwgroen.
Dessin: Kaisercrafts; esther's guestlist; rosie, rachel, abigail, café culture cappuccino.
Stempel: lilly of the valley; boy oh boy, tekststempel Happy birthday; kaisercrafts.
Lint, knoop, rhinestones.
Ponsen: takjespons, Martha Steward; dubbel loops randpons.
Nestabilities: circles small, lacey circles, fancy tags.
Inkt: Cat's eye; chestnut, harbour.
Distress inkt: tattered rose, vintage photo, walnut stain, brushed corduroy, crushed olive, pine needles, scattered straw, broken china, pumice stone.

1 opmerking:

Irma zei

ohhhhhhh wat een leuk kaartje . Helemaal geschikt voor de mannen onder ons.
groetjes irma