voor vergroting klik op de foto

zondag 6 maart 2011

A day to celebrate!




Hallo allemaal,
Dit keer een verjaardagskaartje voor de oudste zoon van Corine.
Hij werd afgelopen donderdag 22 jaar. Tja, wat maak je voor zo'n grote vent.
Een plaatje vinden ze al gauw te kinderachtig dus dacht ik dan maar heel groot je leeftijd. Ik heb het nieuwe papier van Basic Grey gebruikt genaamd MARJOLAINE.
Leuk hoor als ze een papierlijn naar je vernoemen, LOL.
De cijfers zijn zwarte thickers en verder heb ik het erg basic gehouden.
De circles heb ik allemaal gedaan met de smallcircles van nestabilitie.
Dit was het voor vandaag, fijne zondag iedereen en tot dinsdag.

Groetsels Marjolein.

Cardstock: wit, groen.
Dessin: Basic Grey; Marjolaine: Maple walnut bar, profiteroles, eclair, tuxedo pie.
Thickers: American crafts, zwart.
Nestabilities: circles small.
Pons: Artemio; borderpunch dentelle.
Tekststempel: tickets.
Cat's eye: olive, gold.
Pearls: Joy!crafts; 6020/0017 blauw.
Lint: satijnlint olijfgroen.

2 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Mooie jongenskaart geworen Marjolein. En echte jongesn kleuren.
groetjes Marja

Corine van der Zee zei

Hoi Marjolein,

ik heb hem in het echt gezien en hij is echt te gek en mijn knulletje hihihihi was er erg blij mee!

Liefs Corine