voor vergroting klik op de foto

zondag 2 mei 2010

Wolf in schaapskleren




Hallo allemaal,
Je denkt dat het makkelijk is, je ziet het op de beurs en denkt, dat kan ik ook wel.
Maar het is nog helemaal niet zo makkelijk. Maar met de geweldige hulp van Marja heb ik het toch voor elkaar gekregen. Nogmaals bedankt Marja voor je leuke en leerzame ochtend. Het inkleuren is gedaan met distress inkt en een sponsje.
Ik heb vintage photo, walnut stain, peeled paint en faded jeans gebruikt. Om binnen de lijnen van de wolf te blijven is nog een hele kunst en ik moet nodig een kleiner sponsje daarvoor hebben. Helaas waren ze uitverkocht bij het scrapbookdepot.
Je maakt met je sponsje ronde bewegingen over je afdruk. Het is vooral uitproberen. Niet te donker beginnen en ik heb nog steeds de neiging om alles maar meteen in te kleuren. Niet doen dus! De afdruk is gemaakt op glanspapier en dat geeft wel een heel erg mooi effect. Je kunt ook goedkoop fotopapier gebruiken.
Ik zal nog heel veel moeten oefenen hoor wil ik hier een beetje behendig in worden.
Het dessin papier is van Bo Bunny en verder heb ik het wat rustig gehouden met alleen lint om het wat op te halen en een knoop en parels.
Nou tot de volgende uitdaging maar weer, fijne zondag.
Groetsels Marjolein.

Cardstock: Creme.
Dessin: Bo Bunny; Mama-razzi word, mama-razi shutter.
Stempel: op de beurs in zeist gekocht weet niet meer bij wie.
Lint, knoop, parels gold.
Hoekpons.

Geen opmerkingen: