voor vergroting klik op de foto

zaterdag 29 mei 2010

Koe.... for a spin





Hallo allemaal,

Zo zeg, het heeft even geduurd voordat ik weer tijd had om wat te posten.
Met al die extra vrije dagen en examens zijn we druk in de weer geweest.
Ik heb veel opgeruimd en uit gezocht maar kwam niet aan het maken van een kaart toe.
Wel heb ik onlangs weer eens een pagina gescrapt. Dat zal mijn vriendin in Canada deugt doen, nietwaar Peet?
Maar hier dan toch weer een kaartje. Vanmiddag gemaakt voor mijn jarige buurvrouw Marjan. Gefeliciteerd!!!!
Ze wil graag een nieuwe fiets, dus dacht ik er moet een kaart met een fiets komen.
Ik wist dat ik ergens nog een stempelafdrukje zou moeten hebben van de Penny Black koe op een fiets. Natuurlijk nergens te bekennen. Corine was mijn reddende engel in nood want zij had hem wel liggen.
Het is ingekleurd met derwent potloden. Ook alweer een tijdje geleden dat ik dat gedaan had. Toch is hij schattig geworden.
Het papier is van my mind's eye, een oudere serie die ik nog had liggen.
Voor nu iedereen een fijne avond nog en ik ga wachten op de uitslag van X-factor.
Groetsels en tot gauw, Marjolein.

Cardstock: Donkergeel, groen.
Dessin: My mind's eye; bloom & grow "spring in bloom".
Lint, bloemen, gehaakte bloemen (xenos).
Stempel: Penny black, tekststempel; fiskars all year greatings.
Parels en strass steentjes.

Geen opmerkingen: