voor vergroting klik op de foto

vrijdag 15 juni 2012

Geslaagd!



Hallo allemaal,

Zo eindelijk weer eens een berichtje en kaartje van mij.
Ik was mijn usb kabel van mijn nieuwe camera kwijt en dan kun je maken en fotograferen wat je wilt, maar het komt niet op die computer terecht. Uiteindelijk bleek het bij mijn man in zijn laptoptas te zitten, grrr.
Maar ik ben ook druk geweest met het project voor mijn vriendin in canada. Het moet nog opgestuurd worden, maar is wel al klaar. Dus nog even geduld voor ik het kan laten zien. Ze kijkt namelijk nog al regelmatig (elke dag) op mijn blog.
Dit kaartje heb ik gemaakt voor mijn nichtje die is geslaagd.
Het papier is van een heel oud papierblock van crea motion wat ik nog had. Het heet old school.
De zwarte achtergrond is het schoolbord en ik vond het fotopapier wel lekker toepasselijk.
De stempel is van penny black, ik heb hem al eerder gebruikt voor een geslaagd kaartje.
De layout is van mojo monday en ik denk dat ik hem nog maar even instuur.
Om de stempel heb ik een randje gemaakt met bolletjeslint.
Dit was het weer, hopenlijk duurt de volgende niet zo lang, lol. Heb mijn kabeltje in iewdergeval goed opgeborgen.

Groetsels Marjolein.

13 opmerkingen:

Marianne zei

Ziet er heel mooi uit.
liefs, Marianne

Noriko zei

Ohhh Marjolein klinkt zo bekend!!!

Je kaartje is heel leuk met het foto papier.
En wat een lief stempeltje is dit.
Ziet er heel leuk uit.
Ik ben benieuwd naar je Canada project.

Lieve groetjes Noriko
norikoskaarten.blogspot.com

Chantal zei

Weer een erg leuk kaartje, die Penny Black stempels blijven toch wel erg leuk.

Groetjes,
Chantal

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Een erg gaaf kaartje Marjolein. Prachtige kleuren en erg mooie combinatie.
Nu je snoertje niet ZO goed opbergen dat je he volgende keer niet meer weet (haha gebeurt mij regelmatig).
groetjes Marja

Liefs Ineke zei

Wat een beauty Marjolein. Schitterend gedaan hoor. Groetjes Ineke

Sybille Engbers zei

Hoi Marjolein,

eine sehr schöne Karte. Gefällt mir :o)

Viele liebe Bastelgrüße
Bille

Lenie Hempen zei

Prachtig mooi kaartje Marjolein.
Echt schitterend.
Wat heerlijk dat Je Je usb kabeltje van Je camera weer heb.
Zonder dat kabeltje begin Je niet veel.

Gr Leny Hempen

Riet zei

Wat is dit een prachtig kaartje Marjolein.

Liefs Riet.

Corine van der Zee zei

Van harte gefelciteerd met je nichtje en het kaartje ziet er super uit, heel leuk gedaan.

Groetjes Corine

Christine zei

Wat een lief kaartje! Mooie kleuren en het afdrukje is super!
Liefs
Christine

Petra zei

Wat een leuk passend kaartje voor zo'n gelegenheid ! Die stempel is gewoon zó leuk ! Zie je dat voorraad dingen toch goed van pas kunnen komen. En ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor!

manuela zei

Wat een lief kaartje en Prachtige kleuren en erg mooie combinatie.

Liefs Manuela

Gerrie's kaarten zei

wat een mooi kaartje heb je gemaakt
ik heb nog wat op me blog staan voor jou
Groetjes gerrie