voor vergroting klik op de foto

maandag 21 mei 2012

Kadotasje met foam




Goede morgen allemaal,

Vandaag was het mijn beurt om voor het Joy!crafts blog weer iets te maken.
Er zijn weer allemaal nieuwe spullen uit, waaronder ook foam.
Het is erg grappig om mee te werken. Het is dun en kan gemakkelijk door een
stansmachine en worden geembossed. Dat heb ik dus ook gedaan. De oranje
middenstrook is geembossed met een nieuw achtergrond stencil (fantasy 6002/0616).
Het randje is ook met foam uitgestanst en geembossed. Er zijn verschillende nieuwe randjes uit bij Joy!.
Dit is nr. 6002/0098. Het "handvat"en de hoekjes heb ik gemaakt van de nieuwe cutting en embossingset 6002/0104. Aan de zijkant heb ik er 2 tegen elkaar geplakt zodat je het dekseltje eraf kunt trekken. Het designpapier is de oceanserie van Joy! en verder heb ik er parels, rhinestones en gems op geplakt.  De swirl is de nr.2 van Joy! en ik heb wat sterren en schelpen uit het papier geknipt en verhoogd opgeplakt.
Dit was het weer even, iedereen een hele fijne dag, hier schijnt de zon.


Groetsels en tot de volgende keer, Marjolein.

4 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Erg mooi gemaakt marjolein. Dit is echt prachtig. Gave kleuren en je zal maar een kadootje krijgen hierin verpakt. Super.
groetjes Marja

Corine van der Zee zei

Geweldig leuk tasje, lekkere zomerse kleurtjes.

Groetjes Corine

Chantal zei

Erg leuk tasje. Dat embossen van het foam ziet er erg goed uit.
Groetjes, Chantal S

Riet zei

Wat een geweldige kaart Marjolein.

Liefs Riet.