voor vergroting klik op de foto

woensdag 30 november 2011

Make a wish




Hallo allemaal,

Even een ander kaartje dit keer. Ik kom om in de kerstkaarten die allemaal nog af moeten, maar gelukkig kon ik ook weer eens een felicitatie kaart maken tussendoor.
Deze kaart heb ik gemaakt voor Rick. Hij werd afgelopen zondag 20 jaar en is de zoon van corine.
Ik vond deze stoere meid net iets voor hem.
De stempel vind ik helemaal geweldig, hij is alleen een beetje lastig in te kleuren met al die details.
Ik heb de stanzen van Tim Holtz erbij gebruikt. Die paste er perfect bij.
Het papier is van scrap within reach; industrial park collection.
Zo nu snel weer terug naar mijn kerstkaartjes.
Fijne avond iedereen en tot de volgende keer, groetsels Marjolein.

Cardstock: wit, blauw, bruin.
Dessin: scrapwhitinreach industrial park collection: the factory.
Stempel: Whimsy stamps Kenny K; scarlet west.
Tekststempel: Papermania.
Nestabilities: labels 21.
Stanzen: Tim Holtz; weathered clock, gadget gears.
Cat's eye: antique pewster.
Distress inkt: faded jeans, tattered rose, dusty concord, iced spruce, wild honey.

9 opmerkingen:

Annette zei

hoi hoi, wat een stoer kaartje heb je gemaakt. Zo'n stoere chick is altijd leuk voor een jongenskaart. Heel leuk gedaan. Mooi versierd met veel details. xoxo Annette

Tinie zei

Wowww dat is leuk voor een knul om zo'n mooie kaart te mogen ontvangen:)! Super leuke kleuren ook!!!

Groetjes Tinie

Marianne zei

Wat een keigaaf kaartje.
Groetjes Marianne

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig mooi kaartje MARJOLEIN.
Hij is echt super leuk.


Gr Leny Hempen

Marlies zei

Een hele mooie mannenkaart Marjolein, leuke afbeelding! Heel mooie met het klok en tandwielen! groetjes, Marlies

Home sweet home zei

This is so gorgeous and I love the design and the details is so fab.
Ha s great week.:)

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Mooie kaart Marjolein met veel leuke details.
groetjes Marja

Liza zei

A lovely card, great image and colours.

Liza x

Corine van der Zee zei

Hij viel goed in de smaak!

Groetjes Corine