voor vergroting klik op de foto

woensdag 21 september 2011

Borduren







Hallo allemaal,

Zoals beloofd een greep uit mijn geborduurde kaarten die ik in de vakantie heb gemaakt. Ze zijn eindelijk allemaal klaar nu en ik heb er een paar uitgezocht.
Ik heb nog zoveel 3D plaatjes dat ik er een heel stel heb meegenomen op vakantie om te borduren. Het is weer eens wat anders dan scrappen. Het werkt ook best verslavend moet ik zeggen. Als je eenmaal bezig bent kan ik meestal niet meer stoppen.
Fijne dag iedereen en volgende keer weer een scrapkaart.

Groetsels Marjolein.

4 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Ze zijn mooi en erg leuk. De eerste met het poesje zo lief, deze heeft mijn hart gestolen.
groetjes Marja

Wilma zei

Hallo Marjolein,
JEEEETJE.....wat een MOOIE borduur- en 3d-kaartjes laat je hier zien.
Helaas borduur ik de laatste tijd niet meer zoveel, maar ik word er altijd rustig van. Misschien werkt het daarom wel zo verslavend ☺☺☺
Liefs Wilma

Corine van der Zee zei

Stuk voor stuk mooie kunstwerkjes, super gedaan!

Liefs en fijn weekend,

Corine

Chantal zei

Wat een mooie kaarten en wat een werk heb je hiermee gehad. Petje af.

Groetjes,
Chantal S