voor vergroting klik op de foto

woensdag 4 mei 2011

Van alles wat







Hallo allemaal,

Ik heb er dit keer van alles wat op gezet. Ik heb 4 dagen heerlijk geknutseld en een geweldige puinhoop gemaakt van mijn kamer. Manlief was voor 4 dagen in het buitenland en dan kun je dat doen LOL.
Ik heb alles in mijn kamer eens uitgezocht. Heerlijk zitten prikken (borduurpatronen) en er ligt al weer een hele stapel klaar om te borduren.
Ik had ook nog heel wat 3D plaatjes geplakt liggen en met een aantal daarvan heb ik een kaartje gemaakt. Mijn dochter moest op stel en sprong nog een kaartje voor een verjaardag van een vriendinnetje. Dus heb ik er 2 gemaakt met het meisje. 1 in het roze voor haar en 1 in het paars. Het papier is van making memories, maar is al wat ouder. Verder zit er niet veel bijzonders op, wat bloemen en pareltjes. De pons is bubble bad van Martha Stewart, die ik van mijn dochter heb gekregen voor mijn verjaardag.
Bij de indische kaarten heb ik spiegelpapier gebruikt van Joy!crafts en ook de speciale parels van Joy!crafts.
Nou dat was het weer voor deze week, groetsels Marjolein.

3 opmerkingen:

Corine van der Zee zei

Hoi marjolein, geweldig leuke kaartjes en wauw wat ben jij productief geweest zeg! Toch wel lekker als je zo een paar daagjes achter elkaar kunt knutselen he? Dikke kus en fijne dagen!

Corine

Wilma zei

Hallo Marjolein,
Je gaat als een speer......heerlijk om dat te zien ☺☺☺ vooral de kaartjes in de paarse tinten vind ik SUPER.
Liefs Wilma

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Goh Marjolein jij hebt keihard gewerkt. maar de resultaten mogen er zijn. De twee meiden kaarten vind ik geweldig mooi. Lekker he even al je rommel kunnen laten liggen, ik voel met je mee haha.
Lievew groetjes Marja