voor vergroting klik op de foto

dinsdag 1 februari 2011

Valentijn





Hallo allemaal,
Vandaag een valentijnskaart. Het komt tenslotte al dichterbij nietwaar.
Deze stempel vond ik zo gaaf. Je kunt er eigenlijk een heleboel kanten mee op.
Ik heb hem gekocht op de beurs in Rijswijk bij creafine.
Ik heb de stempel dit keer geƫmbossed met rode embossingpoeder zonder glitter.
Corine was weer zo lief om me aan het geweldige zilvergrijse cardstock te helpen, het past er perfect bij.
De blaadjes vond ik bij de xenos, daar is het nu ook volop valentijn en vind je vaak leuke dingen. Het dessinpapier is geflocked en van een kerstserie (but who cares).
Achter de afbeelding heb ik een kanten hartje van papier gedaan.
Zo dat was hem weer, tot volgende week, groetsels Marjolein.

Cardstock: creme, zilvergrijs.
Dessin: Making memories; st nick flock poinsettia 29616.
Stempel: Judi Kins 29455H.
Nestabilitie: labels one.
Rozenblaadjes: Xenos.
Lint, embellishment love, roos.
Slinger: magnolia.
Royal lace heart doilies.
Inkt: cat's eye; antique pewster, chianti.

4 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Hoi Marjolein,

De liefde knalt er inderdaad vanaf. Mooi hoor, wat een prachtige stempel. Dat rood met het grijs is ook erg mooi gecombineerd.

Liefs Marja

Corine van der Zee zei

Het eindresultaat mag er zijn! Hij is erg mooi geworden en ach een beetje grijs cardstock, daar heb je toch vrienden voor hahahahahaa. Nee maar serieus heel leuk gedaan zo met de stempel en het kanten hartje maakt het helemaal af!

Liefs Corine

Raaf zei

Wat een gelukkige kerel die die kaart krijgt ;-)

marjolein zei

Hi meiden,
Bedankt voor jullie leuke reacties.
Ik hoop gauw weer eens iets anders met deze stempel te proberen. Misschien heb jij wel een suggestie Marja.
Groetsels Marjolein