voor vergroting klik op de foto

donderdag 13 januari 2011

VROOM!



Hallo allemaal,
Voor iedereen die mijn blog bezoekt de allerbeste wensen voor dit jaar en veel creativiteit toegewenst.
Dit is weer de eerste van dit jaar. Het kwam een beetje langzaam op gang en de inspiratie liet ook te wensen over maar we gaan weer gezellig elke week knutselen.
Dit kaartje heb ik gemaakt voor de vriendin van mijn neefje. Ze wordt 18.
Het papier is van the paper loft en ik had een stempel met een autootje.
Verder heb ik het randje gestikt met garen. Moet zeggen dat ik er een beetje moeilijk doorheen kwam. Iets te dik garen genomen. Voor de rest gewoon versiert met bloemen, lint en een embellishment van een kever. De metalen slinger met steentjes aan de bovenkant is van Magnolia.
Fijne dag allemaal en groetsels, Marjolein.

Cardstock: creme.
Dessin: the paper loft; slugbug brittany sb110, jennie sb109, megan sb112.
Stempel: auto vroom!; imaginisce. Tekststempeltje: happy birthday.
Bloemen, parels, lint, garen, embellishment, slinger (magnolia).
Tickets: mini; maya road.
Nestabilities: crown circle.
Inkt: color box chalk; creamy brown. Distress inkt: peeled paint

Geen opmerkingen: