voor vergroting klik op de foto

donderdag 20 januari 2011

Beach Babes





Hallo allemaal,
Gisteren met Corine weer lekker aan de gang geweest.
Eerst had ik geen idee wat ik wilde doen en uiteindelijk zijn deze gave tantes eruit gekomen.
De stempel heb ik op de beurs in Duitsland gekocht en ik vond ze zo geweldig!
Het plaatje is op zich erg groot, dus je hoeft niet erg veel poespas uit te halen.
Ik wilde graag een andere vorm kaart en het is me gelukt. Het is even puzzelen,
maar dan ziet het er wel leuk uit. Ik heb de nestabilitie curved rectangles gebruikt.
Het papier, gewoon bazill cardstock, dubbel gevouwen en de nestabilitie iets over het randje van de vouw gelegt.
Vastgeplakt en toen door de Big shot gehaald. Voor de zekerheid een paar keer heen en weer gehaald en het kwam er prima uit.
Voor het dessin papier heb ik de binnenkant van de nestabilitie getekend op het papier en uitgeknipt.
Het zelfde heb ik gedaan met de stempel, het bovenste randje recht gemaakt zodat het een geheel bleef.
Het inkleuren was nog wel een heel karwei.
Maar is hij gaaf of niet?
De tekststempels zijn erbij geleverd. ik wist niet wat 110 lb was. Dacht dat er stond llo lb. Maar mijn intelligente zoon wist het wel. 110 lb is een engelse gewichts maat en je moet het lezen als dikke vriendinnen die je vervolgens op elke leeftijd feliciteren met je 29ste verjaardag. Humor toch!

Groetsels en tot volgende week, Marjolein.

Cardstock: Bazill wit.
Dessin: American Crafts; the color of memories 34720.
Nestabilities: Curved rectangles.
Stempel: Art Impressions; Girlfriends um3577.
Cat's eye: olive.
Distres inkt: tattered rose, vintage photo, dusty concord, peeled paint, broken china, wild honey, worn lipstick,victorian velvet.
Organza lint: donker roze.
Pearls: Lila.
Stans: Avec; create a shape 4251899.

2 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Hoi Marjolein.

Wat een onwijs gave stempel en gave kaart.
Kom hem vast een keer van je lenen. Goed?

groetjes Marja

marjolein zei

Hoi Marja, ja cool he deze beach babes. Natuurlijk mag je hem lenen.
groetjes Marjolein.