voor vergroting klik op de foto

maandag 22 april 2013

You are out of this world.




Hallo allemaal,

Vandaag een scraplayout en een kaartje. Dubbelop dit keer.
Ik heb gebruik gemaakt van de serie playtime van three bugs in a rug.
Het is al een wat oudere serie, maar ja, je moet ook een wat opmaken toch?
Mijn dochter vliegt hier als een raket naar boven op deze grote trampoline.
Dus komen de raketjes van joycrafts heel goed van pas.
Ik heb hologramkarton gebruikt om het een extra space dimensie te geven.
De mal is van Noor design en de tekst op het kaartje komt van de stempelserie brandgevaar van joycrafts. Het kaartje heb ik gemaakt met wat restanten van de papierserie. Het is een leuke, eenvoudige jongenskaart geworden.

Iedereen een hele fijne dag, groetsels Marjolein.

Papier: Three bugs in a rug playtime: stars, stripes, blast off.
Hologramkarton Joycrafts: 8011/0102.
Stencils: Noor design vierkant: 6002/0147.
Lin/Lene: vliegtuig-helikopter-raket: 1201/0066.
Tekst: brandgevaar: 6410/0013.

3 opmerkingen:

Corine van der Zee zei

Zowel de LO als je kaart zien er weer leuk uit, mooi gecombineerd het papier en de foto's. TOP!

Groetjes Corine

Chantal zei

Mooie LO en kaart, dat holografische papier maakt het wel af. Erg leuk die mal van de raket.
Groetjes, Chantal S

Christine zei

Prachtig gedaan! Mijn complimenten hoor!
Liefs
Christine