voor vergroting klik op de foto

donderdag 14 februari 2013

Happy valentine






Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een boxcard gemaakt met als thema, valentine.
Hoe kan het ook anders op een dag als vandaag.
Het patroontje heb ik van anke en is erg leuk om te maken en erg simpel.
Het designpapier is van joycraft en heet every day love (8011/0554).
Binnenin het doosje zit een die cut die ik op maat heb gesneden van de serie Love.
De hartjes in het doosje liggen los en de tekst erop komt van de clearstempelset van Noor design (6410/0010). De band om het geheel dicht te houden heb ik versierd met verschillende harten en een 3d pyramide decoupage plaatje (6013/0815).
Ik heb verschillende mallen van joy gebruikt.

Ik hoop dat iedereen een liefdevolle dag heeft, groetsels Marjolein.

2 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Apart je boxkaart Marjolein. Erg mooi, veelmte zien.
groetjes Marja

Jolara zei

heel gaaf liefs joyce