voor vergroting klik op de foto

donderdag 16 februari 2012

Een nieuwe woning






Goeden Middag allemaal,

Allereerst welkom aan mijn nieuwste volger. Gezellig dat je af en toe even komt kijken naar de kaartjes die ik maak.
Deze keer zijn het 2 verhuis kaartjes geworden. De stempel mocht ik lenen van corine, mijn dank hiervoor, lol. Volgens mij is hij van helz cuppleditch, maar als ik mij vergis zal corine hier vast wel op reageren, haha.
De tekststempel heb ik ooit los op een beurs gekocht. Altijd handig van die losse teksten.
De hartjes bij de bovenste kaart zijn van memorybox. Heel schattig alleen een beetje lastig vastplakken met die dunne randjes. De sleuteltjes op de 2de kaart zijn van Joy!craft.
Verder heb ik wat bloemen, parels en lint gebruikt.
Het papier is bij de eerste kaart van een vintage blokje van de action. Bij de andere kaart heb ik papier gebruikt van basic grey. Het heet sugered.
Ik heb ze ingekleurd met distressinkt.

Zo dat was het weer voor vandaag, iedereen een fijne dag, groetsels en tot de volgende keer,
                                                          Marjolein.

11 opmerkingen:

Anke zei

Hoi Marjolein,
Super gave verhuiskaartjes heb je gemaakt, echt een leuke stempel.
Liefs Anke

Marijke zei

Wat een ontzettende leuke kaartjes heb je gemaakt.
Super!

Liefs Marijke

manuela zei

Wat een ontzettende leuke kaartjes geworden en leuke stempel

Liefs Manuela

Corine van der Zee zei

Ze zijn super leuk geworden Marjolein! Vooral het papier van het bovenste kaartje vind ik erg mooi! Leuke afwerking en die hartjesstans is geweldig!

Groetjes Corine

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat een gave kaartjes Marjolein. Erg mooi de hartjes gestanst. Dezelfde stempel maar toch een totaal andere sfeer. Mooi hoor.
groetjes Marja

Marlies zei

Wat heb je twee hele mooie verhuiskaarten gemaakt met een hele leuke stempel!! groetjes, Marlies

Lenie Hempen zei

Wat een geweldig leuke kaartjes Marjolein
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

Home sweet home zei

These cards are so stunning and I looove the image and your colouring are perfect.:)great work.:)

Marian zei

Mooie kaarten
Groetjes

Petra zei

Wat een leuk voorbeeld om te zien hoe je met één stempel twee hele verschillende kaartjes kan maken.

temy willis zei

Both of the cards are looking fabulous. They are really well designed. Hearts at the top card are looking so beautiful. Nice paperwork. Thanks for sharing.



digital agency belfast