voor vergroting klik op de foto

donderdag 27 oktober 2011

Kerst in 3D




Hallo allemaal,

Zo weer even gauw wat posten voor we weer snel weg moeten.
Net terug van de kapper, heerlijk weer een nieuwe look en kleur.
Ik blijf maar in de kerstkaartjes voorlopig.
Vandaag wat met 3D plaatjes. Eentje met snoesjes. Misschien een beetje druk voor mijn doen, maar hij is toch wel leuk geworden. Het papier is van art talent van het kruidvat. Een blokje met rood/wit papier in noorse motieven. Paste er perfect bij.
Ik heb de holy motif en accent gebruikt. Wat lint en parels en meer niet omdat het anders wel heel druk werd.






Deze 2 kerstmannen had ik al een tijdje liggen en weet niet meer waar ze vandaan komen. Onder de plaatjes heb ik een kant en klare doily gebruikt die ik vorig jaar van corine had gekregen op de kreadoe. Het groene papier is van memorie keepers snowflake falala en de gekleurde is van Joy!crafts dessinpapier christmas.
Nou de rest spreekt voor zich, lint parels (best veel) rub on tekst, kersttakje met de mcgill pons.

Zo dat was het weer, op naar de volgende kerstkaart, of misschien niet.
Groetsels Marjolein.

8 opmerkingen:

Noriko zei

Je kaarten zijn prachtig Marjolein.
De snoesjes kaart vind ik super mooi.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Corine van der Zee zei

Mooie kaartjes geworden Marjolein, de bovenste had ik natuurlijk al gezien (LOL) maar de onderste twee mogen er ook zijn. Leuke papiertjes!

Groetjes Corine

Wilma zei

Hallo Marjolein,
PRACHTIGE kerstkaarten.....vooral de kerstsnoesjes vind ik SNOEZIG en helemaal niet te druk. De holy motif is ook erg MOOI op deze kaart.
Liefs Wilma

Lenie Hempen zei

Hoi Marjolein

Wat een prachtige kaarten.
Het zijn echt lieverdjes.


Gr Leny Hempen

debby4000 zei

Gorgeous beautiful cards.
luv
Debby

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Mooie en leuke Kerstkaartjes Marjolein. Ben eigenlijk beetje jaloers want ik heb er nog een een gemaakt. Schandalig he. Komt er gewoon niet van. Dus ik ben bang dat een hoop mensen dit keer een gewone kaart ontvangen. Het is niet anders. Maar je combinaties zijn erg mooi ook de kleuren. Gaaf.
groetjes Marja

Chantal zei

Erg mooie kerstkaarten, vooral die met de snoesjes vind ik erg goed gelukt.

Groetjes, Chantal

Elly zei

Mooie kaartjes Marjolein!!

groetjes, Elly