voor vergroting klik op de foto

woensdag 3 augustus 2011

It seams....







Hallo allemaal,

Zo wat een feestweekend hebben wij achter de rug. Vandaar dat mijn bericht een beetje later komt. Eeerst groot feest van mijn schoonmoeder. Zij werd 70 en we hebben een hele leuke boottocht gemaakt van akersloot naar de zaanse schans. Heerlijk gegeten en gezellig bij gekletst.
De volgende dag groot feest voor mijn moeder. Zij werd 80 jaar en we hadden een surprise high tea voor haar geregeld met alle familie en vrienden. Helemaal tegek vond ze het. Als kado heb ik boekkaart voor haar gemaakt. Er staat een fantastische tutorial op www.tina46magnolia.blogspot.com Bovenin de balk staat ws book-card.
Het is echt heel erg makkelijk. Ik heb 180 grams tekenpapier gebruikt.
Het papier is van american crafts en de die cut van Joy!crafts. Ik heb sew easy garen gebruikt voor de rug. Het was wel even uitmeten waar de gaatjes moesten komen.
De foto heb ik ook geprint op hetzelfde tekenpapier, dat werkte heel goed.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groetsels en tot de volgende keer, Marjolein.

Tekenpapier: 180 grams.
Dessin: American crafts; the color of memories
Die cut: Joy!crafts; roses.
Sew easy garen.
Lint, knopen, embellishments.
Martha Stewartpons: Half daisy.
Cat's eye: chestnut.
Stempels: Vilda stamps; tag V458, Mo Manning; mumu, Fiskars; make a wish quotes.

1 opmerking:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat een enorme hoeveelheid werk Marjolein. Je hebt het druk gehad. Gefeliciteerd met moeder en schoonmoeder. De kaarten zijn mooi en de boekkaart erg apart.
groetjes Marja