voor vergroting klik op de foto

maandag 13 juni 2011

Young Love




Goeden avond allemaal,

Wat is dit toch heerlijk zo'n lang weekend. Ik heb lekker geknutseld. In opdracht moest ik een 1 kaart maken voor 2 personen die tegelijk hun verjaardag vieren.
En dan nog wel voor een man en een vrouw. Ik heb gekozen voor een stempel van Mo Manning. Deze blijft geweldig. Geen idee had ik voor een layout, maar toen ik bezig was met het nieuwe cratepaper zag ik in ene dat er op de achterkant ( wat zijn die achterkanten toch fijn!! ) een kalender was gedrukt. Gelukkig had ik de maanden die ik nodig had nog niet verknipt, LOL. Dus vandaar dat deze layout spontaan ontstond.
Op de dag dat zij jarig zijn heb ik een hartje van rhinestone geplakt.
De stempel heb ik ingekleurd met distressinkt en achter de stempel heb ik de fleur de lis squares gebruikt. Helemaal gaaf toch voor 2 65+ertjes.
Dat was het weer voor vanavond, morgen weer een dagje lekker knutselen met corine. Het houd niet op deze week, heerlijk.
Fijne avond iedereen, groetsels Marjolein.

Cardstock: creme, mosterd geel.
Dessin: cratepaper: portrait collection; honeymoon, june.
Rhinestones: Kaisercrafts; geel, groen.
Stempel: Mo Manning; young love.
Bloemen, lint.
Cat's eye: chestnut, ochre.
Nestabilities: Fleur de lis squares.
Distress inkt: black soot, antique linnen, bundles sage, shabby shutters, walnut stain, brushed corduroy, wild honey.

9 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Marjolein,
Young Love.....voor 65+ is helemaal SUPERSSSSSS. Wat een MOOIE kleuren en gelukkig konden de hartjes zo op de kalender worden geplakt ☺☺☺
Liefs Wilma

Chantal zei

Wat een super kaart, de afbeelding is een topper. Heerlijk zo'n lang weekend om kreatief te kunnen zijn. Veel plezier morgen.
Groetjes, Chantal S

Liefs Ineke zei

Hoi Marjolein, je kaart is helemaal super hoor.

Groetjes en liefs van Ineke

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat is hij mooi Marjolein. Ik ben gek op deze stempel van Mo Manning. Je hebt een erg mooie compositie gemaakt met mooie kleuren. Super.
groetjes Marja

Corine van der Zee zei

Hij is weer top! Tot zo hihihihii.

Groetjes Corine

Marlies zei

Wat een super leuke kaart!! Hele leuke afbeelding en leuk idee met de kalenders erachter.
groetjes, Marlies

Wil zei

Wat een super geweldige kaart is dit geworden. Heb zitten genieten.Ik ben helemaal weg van je stempelafdrukje
En inderdaad leuk zo met die kalenderafdrukjes erachter.
En natuurlijk ook jullie nog gefeliciteerd.
Groetjes Wil

Unknown zei

Hallo Marjolein, wat een leuk stempelafdruk is dit zeg echt grappig dat oude stelletje op een bankje. Je kaart is iederegeval mooi geworden. Kwam via via op je blog en maar gelijk even aangemeld als volger. ga je zeker vaker spotten hoor.

Groeten Scrapfanaat Peter

Scrappingann zei

Hoi Marjolein,
Een grote glimlach kwam er op m'n gezicht, wat een leuk setje dat manneke en vrouwke, super gaaf gemaakt.
Bedankt dat je volger bent geworden, nu nog 1 te gaan en dan kan ik naar de brievenbus!!
Groetjes van Ann