voor vergroting klik op de foto

vrijdag 3 september 2010

just saying hello






Hallo allemaal,
We zijn weer gestart Corine en ik met onze knutsel ochtend. In Corine haar nieuwe scrapkamer ( ben helemaal jaloers, ha ha) heb ik dit kaartje gemaakt.
Het is een herfstkaartje met een mal van Joycrafts.
Ik heb hem uitgesneden met de big shot en daarna ge-embossed.
De bladeren zijn van de xenos. Ik wist niet goed welke tekst ik erbij zou doen en heb gekozen voor iets algemeens.
Een 3D plaatje en een charm erbij van een muisje met een maiskolf en ik vond hem helemaal leuk.

Fijne avond allemaal, groetsels Marjolein.

Cardstock: creme en bruin.
Dessin: Adornit; spice vines, fall leaves aswirl.
Bladeren: Xenos.
Parel: stones Joycrafts 6021/0009.
Mallen: Joycrafts 6002/0031.
Nestabilities: decled rectangles.
Stempel: tekst; just saying hello.
lintje.
Charm: muisje met maiskolf

4 opmerkingen:

Riet zei

Wat een schitterende kaart Marjolein,lief plaatje,mooi papier.

Liefs Riet.

marjolein zei

Bedankt voor je reactie en je complimentje riet
Het was even moeilijk om iets te verzinnen met zo'n mal, dat doe ik niet veel. Maar ik vond het toch wel weer aardig gelukt.
groetsels Marjolein.

Unknown zei

Hoi Marjolein,
Leuke kaarten maak je! Heel verschillend ook!We hebben elkaar ontmoet op het stempelmekka in Hagen en ik was erg benieuwd naar je werk. Dus vandaar even een berichtje ;)!
Hopelijk tot ziens op mijn blog of op de site!

Groeten Joyce Jacobs
Bizzy B's Stamp & Scrap
www.bizzybs.nl

Raaf zei

Mooi en stijlvol! Heerlijk om naar te kijken...