voor vergroting klik op de foto

zondag 30 mei 2010

Celebrate your day




Hallo allemaal,

Zo deze regenachtige zondag is ook al weer voorbij. Wat gaat de tijd toch snel.
Vandaag heb ik een kaartje gemaakt voor mijn zoon als hij straks geslaagd is.
Het is een stempel van alweer penny black. Ik ben er zo dol op.
Van het papier weet ik het merk niet. Ik heb het ooit gekocht in een kaartpakket en er stond niets achterop. Verder heb ik er niet al te veel toeters en bellen van gemaakt. Dinsdag gaan Corine en ik hem nog een keer maken maar dan met de zwart/wit serie van my mind's eye. Corine zit de hele week zonder haar hubby en dood de tijd met opruimen van haar hobbykamer en knutselen. Woensdag neem ik haar gezellig mee uit eten en naar de film. Dat scheeld weer 1 saaie avond alleen thuis.
Voor nu fijne avond en dinsdag weer kijken voor het andere resultaat,
groetsels Marjolein.

Cardstock; wit.
Dessin: geen idee sorry.
glasparels, glittersteentjes, knopen, touw.
Stempel: Penny black.
Distressinkt: tattered rose, vintage photo, weathered wood, stormy sky, old paper,
marigold.

Geen opmerkingen: